Monday, August 6, 2007

انا جييييييييييييييييييييييييت

بونأا على طلبات الشله الكريمه والحاح الجماهير الشديد قررت اخد دوري وخلاص هكتب بوست

تصفيق حاااااااااااااااااااااااد

مش عايز هتاف عام انا عايز هتاف خاص

لقد خضعت لتهديدات عالية المستوى وصريحة اللهجه لو مكتبتيش لحد بكره دورك هيضيع وهكتب بدالك وبقول لصاحب التهديد انا مبتهددش انا بسمع الكلام على طول

اموهند ان احنا لقينا حاجه تانيه تجمعنا بدل الكليه اللي كل واحد فينا هيروح فيها فنحيه ونقدر نغلس بيها على بعض عشان احتمال حدوث اعراض انسحاب للرخامة والغلاسه كبير

مش هطول عليكوا بس انا نفسي الدراسه تيجي ونخلص بقى من الاجازه الرخمه دي

3 comments:

Tschuss said...

ya ahln..gety 5las..ana kont lsa hktb alnharda w anfdlk b2a bs 2olt 3eb de mestka brdo msh ai 7d..al7md llh 5dty dork ana aly hktb almra algaia law nono w rosha msh hyktbo..lma tbtdo al courses ht3rfo faidt alagaza

tweety said...

7md la 3la slamtk ya maioi

Nouran said...

حمدلله ع السلامة بس البوست شكله متكروت اوي يعني علشان تاخدي الدور بس (واحد مطلع لسانه)بس يمشي يعني
بس الاجازة مش رخمة احسن حاجة ف الاجازة ترويق الدماااغ