Monday, August 20, 2007

من الجاني؟؟

مش كل شوية حد يلعب ف البلوج ده حرااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
البلوج اتقلب يا جماعه الرحمة حنا عايزينه بسيط ومن غير دوشة كتيييييير
احنا كول احنا رخمين مش باردين

مين غير التمبليت الحركات ديه مش كويسة لازم نقول لبعض الاول بس مش نغير التمبليت كده وخلاص مع نفسك يعني والاولاني كنا متفقين عليه كده عيييب
نستوني كنت هكتب ف ايه اصل انا دخلت ع البلوج قولت ايه ده هو ده مش هو ولا ايه لا بس العنوان مظبوط يمكن التاكسي نزلني هنا غلط بصيت لقيت الاعلانات الارنب ابو طاقية ورسمه الابداع وصورة النادي الاهلي وصرة سكان مملكة الغلس اه هما بس يمكن حد اعجب بيهم وحاطهم ف بلوجه
المحلات ااقصد البوستات هي هي اكيد محدش حطهم عنده بقى
قولت يبقى هو الشارع يووه يعني البلوج هوهو بس اتغير الشكل الخارجي
الحاجة بدل ما هي ع الشمال بقت ع اليمين ايه اللخبطة ديه ايوه نفس اللون بس انا ارفض واعارض ولازم نعمل اجتماع علشان نحل الموشكلة ديه ونحصر عدد المشتبه بهم او بقى اللي عمل العمله ديه يعترف علطول ولازم ناخد حكم صارم يعني نعمله اي حاجة ومش هنلاقي حاجة نعملهاله علشان هو صحبنا فنعفوا عنه ومش هنعمله حاجة بس هنخليه يعزمنا ع لبان وخلاص مش ازمة يعني وهغير التمبليت تاني بقى هي لعبة ومش عارفة مين اللي بدأها
لا بس انا متغاظة ان التمبليت اتغير وانا بقى مش كاتبة البوست اللي انا عايزة اكتبه النهاردة كنت هكتب عن دريم بارك بس بوست مختلف عن بتاع حنفي انتوا عارفين طريقة السرد تختلف طبعا طبعا وان البنات رغاية اكتر بس طريقتنااحنا الاتنين زي الفل –لحسن اتقتل ولا حاجة – بس انا لازم احكي انا كمان بس انا بقى مش هكتب ولازم اشوف مين اللي غير التمبليت ده وهقلبها لقضية رأي بلوجي عام واشوف ايه رد فعل الجمهور ع اساس ان الزوار كتير يعني مش مشكلة المهم يعني ان الموضوع ده مش هيتسكت عنه واحب انووه ان القضية هتتقفل لما نعرف المتهم
و بشوية تفكير بسيط قدرت احصر المشتبه بهم مين
طبعا تويتي لا علشان مش عارفة الباس ورد بتاع هندزة فمش هتعمل الموضوع ده وممكن تكون اتجننت وعملته ده بنسبة 0.5 %
واشك انها تكون مستكة ده لانها اختارت معايا الاولاني وكانت هتقولي لو غيرته بس ممكن تكون هي بنسبة 13 %
وممكن تشوس بس برضه اشك ف الموضوع ده علشان كان عجبه التمبليت الاولاني بس احتمال بنسبة 66% انه يكون الجاني وده اكبر احتمال
اما روشا ممكن بنسبة 20% انها تكون هي بس مش معقول من اول ما تخش وتعمل اكتفيشن ف البلوج تروح مغيره التمبليت كده علطول
واكيد يعني مش انا وممكن احتمال 0.5% انه يكون عفريتي ولا حاجة ولو ان ده احتمال ضعييف اووي
يبقى كده اكبر احتمال عندنا تشوس وااقل احتمال انه يكون عفريتي اصلا ده احتمال معدم بس قولت ادخل نفسي ف دائرة الاتهام

ولو محدش قال مين اللي عمل كده انا هتصل بكونان يجي يحقق ف الموضوع ده
اللهم بلغت اللهم فاشهد

5 comments:

rOshe said...

el post gamd gdn bs walahi msh ana l2n zy mkolty lazm ntf2 3leh kolna 3shan bta3na kolna w hwa asln gmeel ana a3tkd tschuss aftkr kan byl3b f 3'yro 3'sb 3no 3shan hwa my2drsh y3'yro men 3'er eznna da m3rooof 3no kda aked 3'sb 3no w kan byl3b m hwa by7b yl3b kteeer...

Tschuss said...

anaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

7d leh 3ndy 7aga f altemplate almll aly konto 7atenh dh 3agbny aktr w simple kda mfihosh alftaka bta3tkm w aly leh 3ndy 7aga y2ol w ana m3'ertosh 3'sb 3ny wla 7aga,,,,f ai a3traaaaaad...a3rf bs 3shan aly 3ndh a3trad mn 72h..a7na f blog demokraty mn 72k t2ol r2ik bsra7a w mn 72y adek 3la dma3'k...bs aked msh as7aby y3ny..almra algaia ab2a a2olko l2ny bzh2 bsr3a w aked kman asbo3 h3'erh

rOshe said...

mashy hn3'yro 3shan mnmlsh bs e7na ml72nash nfr7 beh 3shan t3'yro a da ya 2ma walahi fe nas htt3wr hna (tb3n msh enta)...aiwa enta...

admin said...

تم افتتاح مدونات
4xmisr
لتعليم التدوين على بلوجر باحتراف
spot-weblog.blogspot.com
الثانية للتعامل مع الانترنت بأمن
4xpert.blogspot.com
(تحت الانشاء)
باقى المدونات للربح من الانترنت لمن يهتم بذلك
شاكرين لكم سعة صدركم مقدما
وأرجو التواصل معنا بابداء الأراء والتوجيهات شكرا

Tschuss said...

ana 3aiz nshof al blogs aly btgeb flos de bdl al blog dh aly wa7d mbytl3sh mnh b 7aga